reklama

Môj psík a rybička

Minule ma tak zaujala situácia okolo generálneho prokurátora a tak som sa zamyslel nad tým aké žrádlo kupujem svojmu psíkovi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Minule ma tak zaujala situácia okolo generálneho prokurátora a tak som sa zamyslel nad tým aké žrádlo kupujem svojmu psíkovi.

Viem, že mnohých z Vás nezaujme to čo žerie môj pes a už vôbec Vás nebude zaujímať to čo z neho vychádza… Tak prečo nás má zaujímať čím vláda kŕmi médiá a žerieme to čo z nich vychádza? :)

Bolo by dobré občas sa skutočne zamyslieť nad tým, že prečo je vlastne dôležité mať Filipa… Pretože nie je. Dnes je dôležité mať Róberta a nie nejakého Filipa. Veď načo Vám je taký Filip, keď s ním nemôžete ani na prechádzku vybehnúť a hlavne teraz.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak som sa teda obzrel do akvária, ktoré ležalo za mnou. Nebolo ani veľké ani vysoké ani široké, skôr bolo také ako z tých rozprávok o Tomovi a Jerrym také to guľaté. A pochopil som, prečo všetci hovoria, že posaďme sa za guľatý stôl… Zlatá rybka nemá pamäť…

Keď obopláve akvárium, je zas na novom mieste a nič si nepamätá.. Hlavne je šťastná objavovateľka.

Marián Problaský

Marián Problaský

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som MAJO-PRO ako PROfesionál. :D Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu