reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marián Problaský

Marián Problaský

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som MAJO-PRO ako PROfesionál. :D Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Prší, neprší, zaprší, dobrá kniha pomôže

Marián Problaský

Prší, neprší, zaprší, dobrá kniha pomôže

Jeseň začala už dávnejšie a stále prší. Čo ďlaje s načtým večerom? Inernet? Video? Blog SME?. Milión možností a v dnešnej dobe si človek nevie ani vybrať. kde sú tie doby, keď hralo rádio, ľudia si čítali knihy, hrali spoločneksé hry alebo len tak diskutovali?

  • 3. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 72x
  • 0
Môj psík a rybička

Marián Problaský

Môj psík a rybička

Minule ma tak zaujala situácia okolo generálneho prokurátora a tak som sa zamyslel nad tým aké žrádlo kupujem svojmu psíkovi.

  • 22. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 70x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu